Posádka SVC Náchod Motorsport nastupovala v jihomoravských Hustopečích s jednoznačným cílem vyhrát a minimálně vyrovnat krok s Karlem Trněným na čele tabulky průběžného hodnocení MČR.
Nebyl to úkol snadný a po první erzetě se i vytyčený cíl zkomplikoval. „V první erzetě jsme kousek před koncem vylétli v plné rychlosti do pole. Ztratili jsme okolo půl minuty. Díky nepoškozenému autu jsme ovšem bez problémů projeli nejen cílem úvodní zkoušky, ale dokázali jsme i následující erzetu s převahou vyhrát“ říká Leoš Flídr.
„Příčinou kolize byla samozřejmě vysoká rychlost. V daném místě jsme měli rozpis hodně „do rychla“ a trať jsme nezvládli. Pro příznivce rally ještě ale dodám jeden detail, který některým fanouškům uniká. Před startem každé RZ posádka kontroluje tlak v pneumatikách. V Hustopečích na extrémně krátkém přejezdu od rampy k RZ 1 jsme kvůli nedostatečnému prohřátí pneumatik odpustili sice o něco málo více tlaku než obvykle, přesto však v cíli byly naměřené hodnoty mnohem větší než je běžné. Proto se domníváme, že důvodem proč naše Octavia v rychlé pasáži vylétla byl příliš velký tlak v pneumatikách a nedostatečná adheze.“
I přes tento problém náchodská posádka dokázala nejen dostatečnou rychlost ale i psychickou odolnost. Náskok Karla Trněného brzy stáhla a po jeho odstoupení v RZ 5 si zbytek soutěže vychutnala.
„Výsledný náskok napovídá, že jsme jeli v pohodě a zároveň velmi rychle. Věřím, že jsme přihlížející diváky nezklamali. Hustopečská soutěž s kvalitní organizací, zajímavými tratěmi a důstojným vyhlášením vítězů nás mile překvapila. Rádi se sem budeme vracet.“ prohlásil v cíli Leoš Flídr.
Dodejme, že posádka SVC Náchod Motorsport Leoš Flídr – Bohumil Ehl, pilotující vůz Škoda OCTAVIA WRC besedického REX týmu se po druhém dílu MČR ujala průběžného vedení.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?