Organizátoři řecké Akropolis rally dnes uvolnili první obrázky a mapku nové superspeciálky, která se pojede v rámci 54. ročníku této slavné soutěže.
Na rozdíl od předchozích dvou let se letos speciální rychlostní zkouška nepojede na Athénském Olympijském Stadionu. Pořadatelé totiž připravili pro diváky novou, velmi atraktivní trať, které je situována do prostor athénského Hipodromu, tedy dostihového závodiště.
Celá trať této superspeciálky měří 3,2 kilometru a ponese název „Hippodrome“. Jezdci ji se soutěžními vozy absolvují celkem třikrát. Nejprve ve čtvrtek 31.5. večer, kdy touto zkouškou bude zahájena celá Rally Acropolis a poté v sobotu v podvečer a v neděli odpoledne, jako poslední zkouška celé rally.
V celém prostoru hipodromu bude v průběhu soutěže umístěno ředitelství soutěže, servisní prostory i tiskové středisko. V současné době je trať intenzivně testována, aby byla na závod připravena v co nejlepší podobě.
Ještě dodejme že celá soutěže se jede v termínu 1. – 3. června.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?