Organizátoři řecké Akropolis rally dnes uvolnili první obrázky a mapku nové superspeciálky, která se pojede v rámci 54. ročníku této slavné soutěže.
Na rozdíl od předchozích dvou let se letos speciální rychlostní zkouška nepojede na Athénském Olympijském Stadionu. Pořadatelé totiž připravili pro diváky novou, velmi atraktivní trať, které je situována do prostor athénského Hipodromu, tedy dostihového závodiště.
Celá trať této superspeciálky měří 3,2 kilometru a ponese název „Hippodrome“. Jezdci ji se soutěžními vozy absolvují celkem třikrát. Nejprve ve čtvrtek 31.5. večer, kdy touto zkouškou bude zahájena celá Rally Acropolis a poté v sobotu v podvečer a v neděli odpoledne, jako poslední zkouška celé rally.
V celém prostoru hipodromu bude v průběhu soutěže umístěno ředitelství soutěže, servisní prostory i tiskové středisko. V současné době je trať intenzivně testována, aby byla na závod připravena v co nejlepší podobě.
Ještě dodejme že celá soutěže se jede v termínu 1. – 3. června.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?