O uplynulém víkendu se v Itálii sešla konkurence ucházející se o evropský titul. Z rampy soutěže nakonec sjelo sedm vozů kategorie S2000, které mají hrát prim v boji o absolutní vítězství v soutěži.
Do italského městečka Montichiari přijela v roli favoritů posádka úřadujících mistrů Evropy Basso-Dotta s Fiatem Grande Punto S2000. Na záda by mu měl dýchat Rossetti s 207 S2000. Šance se dávali i místním borcům v kategorii produkčních vozů, ale i předokolkám v kategorii s1600, kterým by technické úseky na suchém asfaltu mohly sedět.
Od startu se vše vyvíjí podle očekávání, vede Basso před Rossettim. Z druhé rychlostní zkoušky odstupuje další ex-mistr Evropy Travaglia. V cíli první etapy se ustálilo pořadí Basso, Rossetti, Andreucci, Longhi, Aghini.
Ve druhé etapě již Giandomenico Basso neponechal nic náhodě a před druhým Rossettim si až do cíle udržoval více jak půlminutový náskok. O třetí příčku sehráli souboj piloti produkčních vozů Andreucci s Cantamessou, z kterého nakonec vítězně vyšel o 9 sekund Andreucci. Mezi odstoupenými posádkami se krom Travaglii našli například i Jean-Joseph, Czopik nebo Krum Donchev. Poněkud za očekáváním zaostaly výkony nám dobře známého polského podnikatele Michala Solowowa, který se patrně s novým vozem ještě sžívá a skončil až 19. absolutně.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?