Gigi Galli a Aimont Racing Team přijali rozhodnutí o zrušení startu na Rally Argentina. Toto rozhodnutí bylo učiněno v důsledku velkých nákladů na účast v této soutěži. Tým také ohlásil prozatímní odstoupení od původně ohlášeného programu závodů na letošní rok.
Tým společně s jezdcem učinili toto rozhodnutí po důkladném zvážení všech možností po té co nedosáhl dohody se sponzorem, který měl Galliho i tým finančně podporovat v následujících závodech Mistrovství světa.
Tým Aimont Racing a Gigi Galli dále děkují Citroenu Sport a týmu PH Sport za jejich velkou podporu a dále také značce Pirelli a Italské Federaci ACI CSAI za jejich důležité finanční příspěvky, které byly týmu poskytnuty.
„Bohužel, kvůli finančním problémům jsme byli nuceni ukončit náš letošní program.“ řekl Pierfrancesco Zanchi, manažer týmu Aimont Racing a dodal „Důležití sponzoři se kterými jsme počítali, nakonec svou účast odmítli. Rád bych nyní osobně poděkoval všem partnerům, díky kterým jsme mohli náš projekt dotáhnout tak daleko.“
„Je mi líto, že jsme nyní museli přerušit náš program. Bohužel jsme však v tuto chvíli neměli jinou možnost. Děkuji Pirelli a společnosti ACI CSAI za jejich podporu, kterou nám poskytli abychom mohli uskutečnit náš program. Stejně tak chci poděkovat krajům Livigno a Valtellina. Mrzí mě neúčast na Rally Argentina, kterou mam opravdu rád i díky našemu loňskému umístění na stupních vítězů, kterého jsme zde dosáhli. A také bych chtěl poděkovat všem mým fanouškům, kteří mě i nadále podporují.“ shrnul vše podstatné Gigi Galli.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?