Tlačová konferencia pred štartom 38. Rally Matador Tatry ... + fotografie atmosféry.
Tesne pred slávnostným štartom 38. Rally Matador Tatry sa uskutočnila tlačová konferencia organizátorov, za účasti popredných jazdcov. Medzi nimi nechýbal 5 - násobný víťaz Rally Matador Tatry Václav Pech ml so spolujazdcom Petrom Uhelom, slovensko-česká posádka Jozef Béreš ml. – Petr Starý, ktorý sa pravidelne zúčastňujú svetového šampionátu juniorov a poľská posádka Leszek Kuzaj – Jarek Baran.
Na úvod sa ujal slova Peter Novosad riaditeľ Matador Motoršport: „Rád by som vás všetkých privítal v Púchove a poprial všetkým príjemný športový zážitok.“
Súťaž je zaradená okrem FIA Európskeho poháru rally aj do Tempus Rally 2007 – Majstrovstvá Slovenskej republiky. Za Tempus Rally 2007 sa predstavil prítomným Martin Sojka konateľ spoločnosti Tempus, „Som rád že sme sa tu všetci stretli a dúfam, že tu v Púchove začneme novú éru rally na Slovensku“.
Václav Pech: „Sme veľmi radi, že sa môžeme znovu predstaviť divákom v Púchove. Máme tu veľa priateľov.
Jozef Béreš ml.: „Uvidíme ako sa nám bude dariť. S novým autom sme ešte na asfalte nejazdili. Vieme ako funguje na šotoline, ale na asfalte sme s ním ešte nejazdili.
Leszek Kuzaj: „Sme tu prvý krát, nevieme aký tu je asfalt, kde to šmýka a kde nie. Necháme sa prekvapiť.
Tisková zpráva Rally Matador Tatry
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?