Autodrom ve Vysokém Mýtě byl svědkem testu nové osmnácti palcové soutěžní pneumatiky Matador SM-20 na voze Škoda Fabia WRC Czech Rally Teamu Kopecký.
Pilot Jan Kopecký, který se několik let podílí na testování a vývoji soutěžních pneumatik Matador, se zaměřil především na test pneumatiky v nejtvrdší dostupné směsi označené „R5“. Testu byli pochopitelně přítomni specialisté Matador Motorsport.
Srovnání dopadlo pro Matador SM-20 velmi pozitivně především oproti předchozím modelům závodních plášťů Matador, ale i ve srovnávacím testu s konkurenčními pneumatikami.
Pilot Jan Kopecký během testu ověřil i několik aplikovaných změn v rámci platné homologace na asfaltové verzi vozu Škoda Fabia WRC, neboť klasické asfaltové soutěže seriálu Mistrovství světa v rallye 2007 na Jana Kopeckého teprve čekají. V letošní sezóně Czech Rally Team Kopecký odstartoval na čtyřech soutěžích, jejichž rychlostní zkoušky vedly převážně po nezpevněném povrchu.
Jan Kopecký vyslovil během testu spokojenost s provedenými změnami na voze a především s časy dosaženými během testu na pneumatikách Matador SM-20.
„V našem nabitém programu jsme nalezli prostor k testu ve Vysokém Mýtě, který byl zaměřen na ověření funkčnosti některých změn aplikovaných na vůz Škoda Fabia WRC v rámci platné homologace. Prioritou byl však test soutěžních pneumatik Matador SM-20 v osmnácti palcovém provedení. Pneumatiky jsme srovnávali oproti předchůdcům z dílen Matador, tak i konkurenčním produktům. Výkonnost této pneumatiky je plně konkurenceschopná s komerčními verzemi soutěžních pneumatik světových výrobců, dokonce jsme nejrychlejší časy během testu zajely právě na pláštích Matador SM-20,“ řekl po testu Jan Kopecký.
„V našem nabitém programu jsme nalezli prostor k testu ve Vysokém Mýtě, který byl zaměřen na ověření funkčnosti některých změn aplikovaných na vůz Škoda Fabia WRC v rámci platné homologace. Prioritou byl však test soutěžních pneumatik Matador SM-20 v osmnácti palcovém provedení. Pneumatiky jsme srovnávali oproti předchůdcům z dílen Matador, tak i konkurenčním produktům. Výkonnost této pneumatiky je plně konkurenceschopná s komerčními verzemi soutěžních pneumatik světových výrobců, dokonce jsme nejrychlejší časy během testu zajely právě na pláštích Matador SM-20,“ řekl po testu Jan Kopecký.
Výhradním distributorem sportovních pneumatik Matador v České republice Motorsport Kopecký, promotér seriálu Matador Cup 2007 v automobilových soutěžích.
Výhradním distributorem sportovních pneumatik Matador v České republice Motorsport Kopecký, promotér seriálu Matador Cup 2007 v automobilových soutěžích. Tisková zpráva CRT Kopecký
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?