Sebastien Loeb s Citroenem C4 WRC suverénně zvítězil v pátém podniku Mistrovství světa v automobilových soutěžich Portugalské rally. Čech Jan Kopecký po smolném odstoupení z páteční etapy dojel díky pravidlu super rally na 22. pozici.
Seb Loeb zvítězil v jedenácti z osmnácti odjetých rychlostních zkouškek. Loeb na druhého Marcuse Grönholma s Fordem Focus WRC 06 najel náskok 37,1 vteřiny. Bronzovou pozici vybojoval druhý jezdec týmu Ford Mikko Hirvonen.
Petter Solberg se Subaru měl v průběhu dnešní třetí etapy značné problémy s motorem své Imprezy WRC. I přesto však uhájil celkovou čtvrtou příčku před Dani Sordem. Sordo dovezl svůj Citroen do cíle 39 vteřin před celkově šestým Jarrim-Mattim Latvalou jedoucím s Focusem WRC.
Jan Kopecký s Fábií WRC dojel po pátečních problémech na dvaadvacátém místě. Druhý Čech který v Portugalsku startoval, Martin Prokop s Citroenem C2 S1600 bojující o body do šampionátu JRC soutěž po výletu mimo trať v první etapě nedokončil.
Server auto-news.cz vám přinese ještě dnes večer širší reportáž z průběhu celé Portugalské rally.
Konečné výsledky Portugalské rally naleznete zde
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?