Úřadující Mistr světa v automobilových soutěžích Francouz Sebastien Loeb s vozem Citroen, suverénně ovládl druhou etapu Portugalské rally, když vyhrál všech šest dnešních rychlostních zkoušek. Jedinný časký zástupce, který pokračuje v soutěži Jan Kopecký je šestadvacátý.
Jediným soupeřem byl pro Loeba v dnešní etapě Marcus Grönholm s vozem Ford Focus WRC. I on však v průběhu dnešního dne chyboval a po výletu mimo trať ztrácí po skončení druhé etapy na lídra 40,5 vteřiny. Pořadí se na prvních šesti místech dnes vůbec neměnilo, co se však měnilo byly časové rozestupy mezi jednotlivými jezdci. Na třetím místě je stále Mikko Hirvonen se ztrátou 1:57,3 minuty na lídra soutěže. hirvonenovi však stále dýchá na záda Petter Solberg, který na něj má zatím ztrátu třinácti sekund.Pátým jezdcem v průběžné výsledkové listině je Dani Sordo s padesáti vteřinovým náskokem na šestého Latvalu.
Jan kopecký dnes po celý den podával celkem vyrovnané výkony a po včerejší penalizaci se nyní nachází na šestadvacátém místě průběžného pořadí.
Zítřejší třetí etapa uzavře Portugalskou rally a na jezdce v ní čeká pět rychlostních testů. Vítěz celé soutěže bude znám zítra po čtrnácté hodině.
Oficiální výsledky Portugalské rally naleznete zde
Oficiální stránky soutěže zde
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?