Nor Peter Solberg se svým Subaru Impreza WRC2007 je po prvním dni Portugalské rally posledním jezdcem, jenž na vedoucí posádku ztrácí méně jak minutu, přesně - 32,8 sekund.
Petter Solberg: „Dnešek se opravdu povedl. Auto bylo rychlé, dobře se ovládalo a dost jsem se bavil. Je před námi ale ještě mnoho práce, protože jsme stále nedosáhli plného potenciálu auta. Jako ostatní týmy. Celkově jsem dnes s autem velmi spokojený a po analýze dat večer doufám, že inženýři budou schopni najít způsob, jak už zítra snížit opotřebení pneumatik. Zítra se pokusím bojovat, protože umístění mezi prvními třemi je možné. Možné je i lepší umístění, než třetí, uvidíme.“
Chris Atkinson: „Dnešek se nám moc nevyvedl. Vyvážení auta nebylo tak dobré, proto jsem nemohl jet tak dobře jako před pár týdny v Mexiku. Jsme ale stále na bodech, je ještě daleko do cíle a my máme ještě mnoho nápadů, co zlepšit. Zkusíme se soustředit, pojedeme naplno a doufejme, že zítřek dopadne lépe.“ Foto: Subaru
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?