Gigi Galli s vozem Citroën Xsara WRC týmu Aimont Racing na konci prvního dne Rally de Portugal figuruje na dvanácté pozici výsledkové tabulky.
Gigi Galli se spolujezdcem Giovanni Bernacchinim jsou po prvním dni pátého podniku mistrovství světa v rally s vozem Citroën Xsara WRC připravovaným pro tým Aimont Racing firmou PH Sport Francia zatím na celkové dvanácté pozici. Portugalsko je Galliho zatím třetím závodem v letošní sezóně.
Dnešní etapa se skládala ze 6ti rychlostních zkoušek, z čehož tři se jely vždy dvakrát. Nejdelší byla Serra de Tavira, která měřila 24,38 km. Počasí jezdcům vyšlo dobře, i když studený vítr znepříjemňoval život spíše fanouškům kolem tratě, kteří se dočkali až odpoledně, kdy se trochu oteplilo.
Galli se držel v prvních dvou testech na devátém místě. Ve třetí rychlostní zkoušce šest kilometrů před cílem postihl Galliho defekt levé zadní pneumatiky, což se ve výsledcích projevilo 45ti sekundovou ztrátou. A co mohla být příčina? Tým ráno vybral pro první den středně tvrdé pneumatiky Pirelli. Odpoledne, po servisní zastávce toto rozhodnutí přehodnotili a také díky vyšší teplotě tým sáhl po tvrdší směsi Pirellek.
Gigi Galli: „Zkoušel jsem jet čistě, bez rizika. Z Xsary mám dobrý pocit, ale v časech je potřeba si polepšit. Druhá část první etapy nebyla tak čistá, vůbec jsem se nezlepšil. Nyní budeme ověřovat zavěšení a potřebujeme zlepšit trakci. Uvidíme, jak se to zítra projeví.“ Foto: Massimo Bettiol - Aimont Racing Team
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?