Úvodným večerným testom na šadióne Estádio Algarve odšartovala vo švrtok posádka teamu TEMPUS STYLLEX svoje tohtoročné účinkovanie vo FIA Junior Championship 2007.
Jozef Béreš s Peterom Starým na Renaulte Clio Super 1600 sa večer vydali na trať úvodnej rýchlostnej skúšky Vodafone Rally de Portugal a zajazdili 31. čas v celkovom hodnotení. V hodnotení FIA JRC im patrí pred piatkovou prvou etapou súťaže piate miesto s minimálnou stratou 2,4 sekundy na vedúcu "juniorskú" posádku.
Po absolvovaní shakedownu servisný team vykonal zmeny v nastavení podvozku Clia, napriek tomu však posádka s autom úplne spokojná nebola: "Nastaveniu auta sa budeme musieť venovať i v úvode piatkovej etapy, nakoľo testovacia trať nemala identický charakter ako rýhlostné skúšky. Úvodná superšpeciálna skúška bola situovaná na asfaltovom okruhu a aj keď sa mi veľmi páčila, neumožila nám otestovať zmeny vykonané na aute po shakedowne."
To, že posádka teamu TEMPUS STYLLEX patrí vo FIA JRC 2007 k favoritom, svedčí i fakt, že bol Jozef Béreš pozvaný na úvodnú tlačvú konferenciu súťaže spolu s Marcusom Gronholmom, Manfredom Stohlom, Chrisom Atkinsonom, Danim Sordom a Conradom Rautenbachom.
Piatková prvá etapa Vodafone Rally de Portugal odšartuje v piatok, 30. 3. 2007 o 10:27. Na posádku J. Béreš- P. Starý čaká počas dňa celkom 6 rýhlostných skúšok.
Tisková zpráva TEMPUS STYLLEX media team Foto: Petr Lusk
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?