Gigi Galli se spolujedcem Giovannim Bernacchinim a vozem Citroen Xsara WRC týmu Aimont Racing jsou připraveni na Vodafone Rally Portugal. Po dvou závodech, které absolvovali na zasněžených tratích ve Švédsku a Norsku, je tak čeká jejich první šotolinová soutěž v této sezoně.
Do porugalsé rally tým vstoupí ve čtvrtek v půl šesté odpoledne, kdy bude odstartována divácká speciálka na stadionu v Algarve. Na Gigiho a jeho spolujezdce dále čekají tři náročné etapy, čítající celkem osmnáct rychlostních zkoušek o celkové délce 357,1 kilometru. Nejdelší ze zkoušek se jmenuje Silves/Ourique a měří téměř 31 kilometrů.
Populárná Ital k soutěži říká "Jsem připraven. Startoval jsem na Portugalské rally dvakrát v letech 1999 a 2000. Ovšem to jsem zde jel s Mitsubishi Lancer skupiny N a také se v té době jelo v uplně jiné části Porugalska. To znamená, že tyto nové tratě vůbec neznám. Na voze jsme neudělali žádné výrazné změny, které by se týkaly nastavení auta na šotolinu. Přestože u nás neproběhl žádný velký test před touto soutěží, víme že auto je perfektně připravené a stejně dobré jsou i pneumatiky Pirelli. Teď už zbývá jen podat co nejlepší výkon na tratích Rally Portugal."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?