Rally Vysočina, RZ4: Po polovině Rally Vysočina si udržela vedení slovensko - česká posádka Peter Gavlák, Miloš Hůlka na voze Mitsubishi Lancer EVO IX.
Slovenský pilot týmu ARC Slovakia byl nejrychlejší v prvním a čtvrtém rychlostním testu. Na druhém místě je dvojice Milan Pantálek, Petr Vilímek (Mitsubishi Lancer EVO VIII) z týmu Gemini Rally Team. Pantálek byl nejrychlejší na rychlostních zkouškách Sádek, Heraltice a na vedoucího Gavláka ztrácí přes sedm sekund. Třetí příčka patří posádce Petr Poulík, Zuzana Chvojková (Mitsubishi Lancer EVO VII), která ztrácí na první místo 12,8 sekundy.
Na dalších místech jsou jezdci na vozech mitsubishi v pořadí Lumír Firla, Viktor Szabó a Petr Hozák. Doposud druhý Vlastimil Neumann (Mitsubishi Lancer EVO IX) na čtvrtém úseku Opatov chyboval, skončil mimo trať, ztratil půldruhé minuty a ze soutěže v servisní zóně odstoupil. Ve třídě A6 probíhá tuhý souboj mezi Lubomírem Minaříkem a Antonínem Tlusťákem. Ve prospěch Minaříka hovoří po čtvrté rychlostní zkoušce 0,5 sekundy.
Neoficiální pořadí po 4. RZ
1. Gavlák - Hůlka (Mitsubishi Lancer EVO IX) 16:29.2 min 2. Pantálek - Vilímek (Mitsubishi Lancer EVO VIII) + 7.1 s 3. Poulík - Chvojková (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 12.8 s 4. Firla - Švajda (Mitsubishi Lancer EVO VI) + 18.7 s 5. Szabó - Tichý (Mitsubishi Lancer EVO VIII) + 19.3 s 6. Hozák - Niemetz (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 23.9 s 7. Minařík - Semela (Fiat Punto S1600) + 31.0 s 8. Tlusťák - Volf (Citroen Saxo Kit Car) + 31.5 s 9. Hanák - Novák (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 48.7 s 10.Kurka - Škubník (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 1:12.1 min
Tisková zpráva TC Rally Vysočina
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?