Slovensko - česká posádka Peter Gavlák, Miloš Hůlka na voze Mitsubishi Lancer EVO IX vstoupila nejlépe do Rally Vysočina.
Úvodní rychlostní zkoušku Přeckov zajel slovenský pilot týmu ARC Slovakia v čase 4:15,8 minuty. Na dalších místech s minimálními odstupy se seřadili Eddy Schlager, Petr Poulík a Vlastimil Neumann (všichni na vozech mitsubishi).
Jeden z favoritů rally, domácí jezdec David Komárek odstoupil hned na prvních kilometrech pro poruchu převodovky. Z jezdců z čela startovního pole odstoupili v úvodu rally František Landt a Jaroslav Roubíček. Neoficiální pořadí po 1. RZ Přeckov 1. Gavlák - Hůlka (Mitsubishi Lancer EVO IX) 4:15.8 min 2. Schlager - Sitník (Mitsubishi Lancer EVO VI) + 1.1 s 3. Poulík - Chvojková (Mitsubishi Lancer EVO VII) + 1.2 s 4. Neumann - Večerka (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 1.3 s 5. Szabó - Tichý (Mitsubishi Lancer EVO VIII) + 4.1 s 6. Firla - Švajda (Mitsubishi Lancer EVO VI) + 7.7 s
Tisková zprýva TC Rally Vysočina Foto: Miloš Ryabář
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?