Celkem 90 posádek prošlo technickou přejímkou do Rally Vysočina. Podnik s centrem v Okříškách na Třebíčsku je úvodním podnikem sedmidílného seriálu MIO GPS Mistrovství České republiky ve sprintrally 2007 a K4 Pohár České republiky v rally.
K největším favoritům se řadí Slovák Peter Gavlák, David Komárek, Zdeněk Vlček (všichni Mitsubishi Lancer EVO IX) a Antonín Tlusťák (Citroen Saxo Kit Car). Na čelní příčky pomýšlejí rovněž Daniel Běhálek (Subaru Impreza STi), Lubomír Minařík (Fiat Punto S1600), Milan Kneifel (Škoda Fabia Kit Car), Petr Poulík (Mitsubishi Lancer EVO VII) a další. V Poháru České republiky patří k největším adeptům na čelní příčky Jiří Hendrich a Pavel Dohnal (Mitsubishi Lancer EVO VI). Premiérově je závod v Okříškách vypsán pro mladé začínající jezdce od 16 let jako Pohár mládeže v rally. Ve startovním poli najdeme tři jezdce.
V Okříškách panuje deštivé počasí, rychlostní zkoušky mají po celodenním dešti mokrý povrch. V podvečerním hodinách proběhl na Karlově náměstí v Třebíči slavnostní start spojení s představením posádek a doprovodným programem.
Rally Vysočina měří celkem 242 km a obsahuje 8 rychlostních zkoušek na čtyřech úsecích v celkové délce 67 km. První posádka startuje ze servisní zóny v Třebíči v 8:30 hodin, v cíli se první vůz objeví na cílové rampě v Okříškách v 15:04 hodin.
Tisková zpráva TC Rally Vysočina
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?