Těsně před startem Matador Cupu 2007 představila slovenská společnost Matador Púchov a.s. novou soutěžní pneumatiku v patnácti palcovém provedení.
Vzorem pro pneumatiku Matador 180/580 R15 SM-20 je obdobná pneumatika v sedmnácti palcovém rozměru, se kterou získal Václav Pech domácí titul v automobilových soutěžích. Pneumatiky s dezénem SM-20 nahrazují předchozí model SM-2 a potvrzují v testech i na rychlostních zkouškách jednoznačné zlepšení jízdních vlastností oproti dezénu SM-2. Matador Motorsport otestoval novou pneumatiku na části rychlostní zkoušky „Hvozdná“ na Zlínsku ve dvou rozdílných směsích (R3 – středně tvrdá a R5 – tvrdá). Zvolený úsek byl pro test pneumatik velmi vhodný, neboť asfaltový podklad tohoto úseku výrazně prověřil především životnost pneumatik.
Pro test byl využit vůz Honda Civic VTI Tomáše Marka a za jeho volantem se objevil i Jaromír Tarabus. Organizaci měl na starost Miroslav Jandík, který v Mistrovství Slovenska startuje v barvách Matadoru s novým vozem Mitsubishi Lancer EVO IX.
Miroslav Jandík: „Naše firma Apid ve spolupráci s Matadorem zajistila první test této nové pneumatiky, která je určena pro obdobné vozy jako Honda Civic VTi, kterou pro test zapůjčil Tomáš Marek. Během testu se za volantem vystřídali a porovnávali pneumatiku Matador proti konkurenčním produktům Jaromír Tarabus, Tomáš Marek a Jan Jelínek, který využil svých zkušeností s pneumatikami Matador z loňské sezóny zakončené stříbrnou příčkou v Matador Cupu. Technici Matadoru během testu měřili a analyzovali především teploty, tlaky a opotřebení pneumatiky.“
Tomáš Marek: „Jsem potěšen, že jsem se mohl zúčastnit prvního testu této nové pneumatiky Matador. Pro test jsem poskytl náš soutěžní vůz Honda Civic VTi a i v budoucnu bych se velmi rád podílel na testování soutěžních pneumatik Matador v patnácti palcovém provedení.
S modelem Matador 180/580 R15 SM-20 plánuji absolvovat kompletní Mistrovství České republiky v rallye“ , dodal majitel soutěžního vozu Honda Civic VTi.
Test potvrdil předpoklad, že podobně jako v sedmnácti palcovém provedení budou sportovní pneumatiky Matador konkurenceschopné a jezdci využívající tyto soutěžní pneumatiky budou schopni dosahovat kvalitních výsledků.
V průběhu dubna představí technici Matadoru další nový přírůstek mezi sportovními pneumatikami, který bude vycházet ze sedmnácti palcového provedení dezénu SM-10 – intermédia a tím bude kompletně ucelena patnácti palcová řada určená pro rally.
Unikátní výhodou sportovních pneumatik Matador je homologace „E“ a vzhledem k této skutečnosti lze takto homologované pneumatiky využívat i v běžném provozu.
Na sportovní pneumatiky Matador pro účastníky Matador Cupu nabízí promotér seriálu Motorsport Kopecký atraktivní slevy. Uzávěrka přihlášek pro úvodní závod Matador Cupu je již 31.března 2007 , neboť seriál odstartuje Valašská rallye, která zahájí Mistrovství České republiky v rallye první dubnový víkend. Tisková zpráva Matador Motorsport
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?