Prvním podnikem Mistrovství České republiky ve Sprintrally 2007 bude Rally Vysočina Okříšky. Tato soutěž odstaruje už o následujícím víkendu a zahájí tak šestidílný seriál Sprintrally.
V pátek devátého března byl ukončen příjem přihlášek a pořadatelé jich do té doby obdrželi přesně sto. V pátek 23. března čekájí na tyto jezdce technické a administrativní přejímky a odpoledne v 16:00 hodin je na programu slavnostní start celé soutěže. Tady také dochází k první novince oproti předešlím ročníkům této soutěže, když start se bude odehrávat na Karlově náměstí v Třebíči.
Další novinkou je absence prologu, který se v minulých ročnících jezdil vždy v pátek večer. Pořadatelé tak připravili čtyři klasické rychlostní zkoušky, které se pojedou dvakrát. Start do první z nich bude v sobotu 24. března v 8:46 hodin. Po prvních průjezdech čtveřicí zkoušek bude na posádky čekat dvacetiminutový servis, ze kterého po přeskupení vyrazí přesně ve dvanáct hodin jezdci do druhých průjezdů totožných rychlostních zkoušek.
Vítěz celé soutěže by měl být znám v 15:04 kdy by měl po absolvování 67,84 soutěžních kilometru přejet přes cílovou rampu.
Seznam přihlášených posádek
Oficiální stránky soutěže
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?