Čtvrtý díl Mistrovství světa v rally který se jel v Mexiku, vyhrál úřadující světový šampión Sebastien Loeb se spolujezdcem Danielem Elenou. Tato posádka tak zopakovala svůj loňský mexický triumf.
Na druhém místě dojel se ztrátou necelé minuty Marcus Grönholm s focusem WRC a díky této pozici se stále drží na průběžném prvním místě celého šampionátu. Úspěch Fordů potvrdil třetí příčkou Mikko Hirvonen. který nakonec vyhrál přetahovanou o třetí místo s Danim Sordem.
Pátou příčku obsadil při premiéře s novým vozem Australan Chris Atkinson a alespoň trochu vylepšil bodový účet týmu Subaru. Na šesté pozici dojel do cíle první soukromý jezdec a tím nebyl nikdo jiný než Manfred Stohl s Xsarou WRC.
Hodnocení produkčních vozů vyhrál Mark Higgins s Lancerem deváté evoluce. Náš Štěpán Vojtěch dojel do cíle na šestnácté pozici celkově a mezi jezdci bodujícími do šampionátu PCWRC obsadil šestou příčku.
Příštím podnikem mistrovství světa bude Portugalská rally, která se jede na přelomu března a dubna.
Konečné výsledky zde
Foto: Citroen
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?