Místo útoku na šesté místo, musel Štěpán Vojtěch během celé sobotní etapy bojovat s technikou svého vozu.
Přes úpornou snahu celého teamu, se bohužel nepodařilo vyřešit problémy s vynechávajícím přívodem paliva. Na konci sobotní etapy, tak Štěpánův hlas zněl dost nazlobeně: „Dnešní den bych hodnotil špatně, moc se nám nedařilo. Drobná chyba na první vložce, na druhé vložce defekt a ohnuté rameno přes velký kámen, takže jsme pořád jen něco opravovali a špinaví jsme byli jak horníci. Navíc v druhé půlce sobotní etapy extrémně zlobilo auto, ještě více než na ranních vložkách, takže z tohoto pohledu opravdu nic nad čím by se dalo jásat. Dnes jsme se tedy nikam moc neposunuli, spíše jsme ztratili šanci bojovat s Pastranou a Kuzajem. I když Kuzaj potom ten souboj vyřešil tak, že utrhl kolo a vypadl, čímž nám přenechal místo.“ I přes velkou ztrátu, se však posádka pohybuje na místě zaručujícím příděl bodů v rámci Mistrovství světa, což si uvědomuje i Štěpán: „Tak je třeba říct, že z celkového pohledu je tato pozice uspokojující, protože se pohybujeme na stejných bodech jako minulý rok, ale ta konkurence je tu letos dvojnásobná.“ V neděli čeká jezdce více než 62 kilometrů posledních čtyř rychlostních zkoušek. Taktika do nedělní závěrečné etapy je vzhledem k časovým rozestupům poměrně jasná: „Působilo by velmi demotivujícím dojmem, kdyby ty naše technické problémy přetrvávali, Ale zítřek je úplně jasný, protože ať pojedeme sebepomaleji, tak by nás neměl nikdo dojet a naopak mi horko těžko těch 7 minut stáhneme. Takže se budeme soustředit na to závadu odstranit a bezpečně dojet do cíle,“ komentuje vyhlídky Štěpán Vojtěch. Tisková zpráva OMV BIXXOL Rally Team CZ
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?