Po druhém dni mexické rally se na čelní pozici nestalo nic nového. Stále vede Sebastien Loeb. Na druhé místo se oproti první etapě (5. pozice) propracoval Marcus Gronholm. Na Seba nyní ztrácí 1:00:8.
Na třetí místo si polepšil Dani Sordo, když za je za Marcusem o 34,5 vteřiny. Sordo se posunul na úkor Mikko Hirvonena, který byl po prvním dni právě na třetím místě. Mezi oběma piloty je však stále minimální rozdíl (2,8 vteřiny) a tak se jejich boj o třetí pozici v závěrečné etapě jistě ještě přiostří. Bohužel na páté místo se propadl Chris Atkinson, který je však za Hirvonenem o pouhých 9 vteřin, takže vsaďme krk na to, že Chris bude chtít na bednu a ukázat tak, že Subaru je zpět v ráži. Na dalších pozicích již tolik změn není. 6. Stohl, 7. Latvala, 8. Wilson. Z devatenáctého místa se dokázal až na 9. místo propracovat Henning Solberg. Desítku nám uzavírá Pablo Raies, který však již ztrácí na vedoucí posádku 19 minut.
Přinášíme Vám také několik krátkých komentářů, předních jezdců:
LOEB S. / ELENA D. "Z našeho pohledu to byl moc dobrý den. Zítra si bude stačit hlídat pozici a nechybovat. Zítřejší testy budou pěkné."
SORDO D. / MARTI M. "Jsem po dnešku spokojený s chováním auta a jeho trakcí, ale chleba se bude lámat zítra. Bude to drsné."
GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. "Dnes to bylo prostě o hodně lepší než včera."
WILSON M. / ORR M. "Měl jsem problémy s manuálním řazením a startovacím asistentem, ztratil jsem pár vteřin."
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. "Jak už jsem říkal, s dneškem jsem naprosto spokojený."
V průběhu dnešního dne se o jednu příčku v bodování PCWRC posunul Štěpán Vojtěch, i když to dnes pro něho nebylo určitě jednoduché. Ráno měl problémy s palivem, pak mu odešli tlumiče a na RZ 10 trefil předkem auta velký kámen. Raději zvolnil, aby kvůli poškozeným rozvodům provozních kapalin nepoškodil ještě více své auto. K posunu mu tak pomohly i problémy Kuzaje (nejprve palivová pumpa poté měl dvakrát defekt a nakonec poškodil závěs kola). Po druhé etapě tedy vede Higgins, za ním je o 1:31,3 Arai. Třetí je Sohlberg se ztrátou 1:07,5 na druhé místo. 4. Baldacci, 5. Pastrana, 6. Nutahara, 7. Vojtěch.
Průběžné pořadí po druhé etapě Corona Rally México Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?