Ve druhé polovině druhé etapy Mexické rally se na prvních dvou místech nic nezměnilo. Stále vede Loeb s více jak minutovým náskokem na Grönholma.
Po čtrnácti odjetých rychlostních zkouškách se tak nejtěsnější bitva odehrává mezi třetí a pátou příčkou. O poslední místo na stupních vítězů svádí boj Dani Sordo, Mikko Hirvonen a Chris Atkinson. Tento souboj je zajímavý hned z několika důvodů. Prvním důvodem je mládí všech tří jezdců. Ve všech třech případech jde totiž o jezdce o nichž se hovoří jako o vycházejících hvězdách rallyového sportu. Druhým důvodem je to, že všichni tři tito piloti zastávají pozici týmových dvojek ve třech továrních týmech ,které se letos přihlásili do mistrovství světa v rally. Bude tedy jistě zajímavé sledovat, kdo si z těchto mladíků povede nejlépe.
Šestou příčku stále drží Manfred Stohl se soukromou Xsarou WRC. Sedmá příčka patří dalšímu mladému jezdci, konkrétně Jarri-Matti Latvalovi. Tento Fin jede s Focusem WRC06 týmu Stobart Motorsport. Za Latvalou jsou oba jeho kolegové z téhož týmu Mathew Wilson a Henning Solberg.
Mark Higins s Mitsubishi Lancer EVO IX drží desátou příčku a je tak zároveň nejlepším jezdcem, který pilotuje vůz třídy N4. Štěpán Vojtěch se posunul díky výpadku Leszka Kuzaje na sedmou pozici v hodnocení PCWRC.
Oficiální stránky soutěže najdete zde
Výsledky zde
Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?