Po třech sobotních rychlostních zkouškách Mexické rallye drží Štěpán Vojtěch mezi produkčními speciály bodované umístění za aktuálně osmou pozici.
Od devátého Pavlidise ho oddělují téměř tři minuty. Sedmý Polák Kuzaj mu ale vzhledem k Štěpánově defektu, který ho potkal na jedenácté rychlostní zkoušce, poodskočil na více než pět minut.
Na úvodní vložce zajel Štěpán čas srovnatelný s přímými konkurenty v boji o body. Smolná příhoda na následujícím měřeném úseku ho ale stála více než pětiminutové manko. „Jeli jsme v koleji a v ní trefili trochu větší kámen, o který jsme zničili jednak gumu, která pomalu ucházela, ale především jsme ohnuli rameno, což rozhodilo geometrii. Po té gumě jsme navíc ujeli ještě asi deset kilometrů než ušla úplně a byli jsme ji nuceni vyměnit. Na trať jsme po té vyrazili těsně za Balazsem Benikem, což nás připravilo o další asi minutu, protože jsme museli čekat než spadne prach,“ objasňuje Štěpán situaci, která se udála na prvním průjezdu „erzetou“ Duarte. Tisková zpráva OMV BIXXOL Rally Team CZ
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?