Úřadující mistr světa v rally Sebastian Loeb vede po jedenácti odjetých rychlostních zkouškách celkovou klasifikaci Mexické rally. Druhý Marcus Grönholm ztrácí na Loeba již téměř minutu.
Sebastian Loeb s Citroenem se dostal do čela průběžné klasifikace již včera po páté zkoušce, když do té doby první Peter Solberg odstoupil pro poruchu svého vozu. Loeb během dne zvyšoval náskok a po jedenácti zkouškách vede o 57,6 vteřiny před Gröholmem jedoucím s Fordem.
Na třetím místě je Mikko Hirvonen který jede také s Focusem WRC. Jen tři vteřiny za ním je však dvojka týmu Subaru Chris Atkinson a další 6,3 vteřiny ztrácí na Atkinsona Dani Sordo. Že je celá rally velmi vyrovnaná, o tom svědčí i rozdíl pouhých deseti vteřin, který je mezi druhým až pátým místem.
Šestou pozici kontroluje celkem v klidu Manfred Stohl se spolujezdkyní Ilkou Minorovou. Za touto dvojicí se pak seřadili Latvala, M.Wilson a G.MacHale. Všichni tři jezdci jedou s vozem Ford Focus WRC specifikace 06.
Jediný český zástupce v Mexické rally Štěpán Vojtěch jedoucí s produkčním Mitsubishi Lancer EVO IX, je zatím dvacátý celkově a osmý v hodnocení PCWRC.
Oficiální stránky soutěže: http://www.rallymexico.com/
Výsledky zde
Foto: Citroen
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?