První etapu Mexické rallye zakončili Štěpán Vojtěch s Michalem Ernstem na osmém místě v kategorii produkčních vozů, pouze s dvanáctisekundovou ztrátou na sedmého v pořadí Američana Pastranu a s minimálním odstupem od šestého Sohlberga či pátého Kuzaje.
I přes velmi slibné umístění se posádce OMV BIXXOL Rally Teamu CZ během úvodních osmi rychlostních zkoušek nevyhnuly technické komplikace. „Na RZ 4 jsme měli problém s dodávkou paliva, auto přestávalo jet. S tímto, ale v daleko menší míře, se potýkáme již od testu. Ztratili jsme tak přes třicet vteřin a nakonec byli rádi, že jsme se dostali vůbec do cíle. Nebýt této ztráty, mohli jsme být více vepředu, ale na druhou stranu tato časová ztráta tady zase až tolik neznamená. Problémy měla řada jezdců. Bohužel se nám zatím závadu nepodařilo odstranit úplně, více uvidíme až zítra,“ komentuje průběh páteční etapy v jejím cíli Štěpán Vojtěch.
V druhé etapě, která hodně napoví o celkovém pořadí, chce Štěpán udržet rozumné tempo z úvodního dne. „Tratě jsou o něco rozbitější a vložky hodně dlouhé, vždy kolem třiceti kilometrů. Bude to hodně náročné,“ popisuje sobotní rychlostní zkoušky liberecký pilot. Tisková zpráva OMV BIXXOL Rally Team CZ
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?