Po prvních třech odjetých rychlostních zkouškách Mexické rally vede Peter Solberg se Subaru Impreza WRC 2007. Tento vůz tak v Mexiku zažívá zatím vítěznou premiéru, když s ním Solberg vyhrál všechny tři odjezté zkoušky.
Na druhém místě je po RZ3 Sebastien Loeb s Citroenem C4 WRC. Ten ztrácí na vedoucí posádku 7,7 vteřiny. Loeb se dostal na druhou příčku až po třetí zkoušce, protože první dvě zkoušky zcela ovládly posádky na Subaru. Nicméně ve třetí zkoušce Chris Atkinson trochu zvolnil a Loeb se tak dostal o 2,2 vteřiny před něj. Třetí je tedy zatím mladý Australan se Subaru Impreza WRC 2007.
Poněkud větší odstup má již čtvrtý Dani Sordo s C4 WRC. Tento jezdec ztrácí na prvního Solberga 21,5 sekundy a na Atkinsona má ztrátu 11,6 vteřiny.
Příliš se zatím nedaří jezdcům týmu BP Ford. Marcus Grönholm je pátý a Mikko Hirvonen šestý. To jistě není na začátek špatné umístění, ale oba Finové jistě pomýšleli na lepší start do soutěže.
V kategorii PCWRC jsou zatím odjeté dvě rychlostní zkoušky a náš Štěpán Vojtěch si zatím drží celkem slušné sedmé místo mezi produkčními vozy.
Foto: swrt.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?