Guy Frequelin uvedl, že je pro Citroen velice důležité, aby tento víkend dobře odjeli soutěž v Mexiku, zvláště po neúspěšném vystoupení v Norsku, kdy si tým odvezl pouze jeden bod do poháru konstruktérů.
Sebastien Loeb i Daniel Sordo před třemi týdny v Norsku chybovali a jezdci týmu BP Ford brali double. Ford se tím ujal vedení v poháru konstruktérů s náskokem šestnácti bodů (Hirvonen 1., Gronholm 2.)
"Jako na každé rally budeme chtít zvítězit a vyhnout se podobnému výsledku z Norska. Je zvláště důležité přijet z Mexika s maximálním počtem bodů, abychom se udrželi v kontaktu s čelem poháru konstruktérů," řekl Frequelin před čtvrtým pokračováním mistrovství světa.
"I přes to, že se Dani stále učí, očekávám od něho, že bude ‚stavět' na svých dobrých výkonech z loňského roku a získá pro Citroen nějaké body."
Ohledně taktiky Citroenu v Mexiku Frequelin uvedl, že její specifika budou známa až v době samotné soutěže. Samozřejmě bude Citroen držet palce C4, aby byla na šotolině stejně dobrá jako na sněhu a asfaltu. Faktem je, že Mexiko bude prvním ostrým startem Citroenu C4 na šotolině, takže i tento fakt může učinit průběh soutěže zajímavým.
"Není jednoduché mluvit o taktice před startem. Všechno bude záležet na tom jak se bude soutěž vyvíjet. Jako obvykle, Sebastien a Daniel (Elena) odstartují s jasným cílem, zvítězit. To, že nevedou v klasifikaci jezdců má však přinejmenším jednu výhodu. Nebudou vjíždět do RZ jako první. Taktiku samozřejmě budeme přizpůsobovat průběhu soutěže a získané poznatky použijeme v některé z dalších šotolinových soutěží," pokračoval dále Frequelin.
"Jedna věc je stoprocentní, Citroen Sport podá nejlepší výkon, tak jako vždy. Stejně jsme přistupovali ke Švédsku i Norsku, ale nebyli jsme tak úspěšní."
"Když jsou oba jezdci čtyřikrát během dvou soutěží mimo trať, je těžké dojet s dobrým výsledkem. Ale to je už za námi. Během našeho setkání v Hamaru, se každý v týmu těšil na další pokračování šampionátu, i když si nemůžeme dovolit žádná selhání." Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?