Rally Argentina, šestý podnik FIA Mistrovství světa v automobilových soutěžích, hlásí v letošním roce návrat k původním kořenům této rally. Ředitelství soutěže a servisní prostory budou umístěny do městečka Villa Carlos Paz, které leží asi půl hodiny jízdy autem od města Cordoba, kde bylo zázemí soutěže v minulé sezoně.
Práce již byly zahájeny na areálu servisního parku, který bude umístěn naproti hotelu Portal del Lago vedle malebného jezera San Roque. Organizátoři plánují umístění servisní zóny do těchto prostor po následující tři ročníky soutěže. V současné době se čeká na dostavbu oplocení celého areálu a na vztyčení osvětlovacích stožárů, stejně tak jako na dokončení přívodu vody a dobudování pozemních komunikací.
Pedro Cusari, inženýr dohlížející na přípravu celého areálu říká: „Právě provádíme vyrovnávání terénu před jeho vyasfaltováním. Na této ploše pak budou během rally umístěny všechny týmy účastnící se světového šampionátu.“
Další novinkou a atraktivní podívanou pro diváky, bude slavnostní start a následná divácká superspeciálka na stadionu River Plate v Buenos Aires. Týmy převezou svoje speciály do hlavního města Argentiny ve čtvrtek ráno, před slavnostním startem celé soutěže. Mnohými lidmi je toto zahájení očekáváno s velkým napětím, protože jej už dnes považují za největší událost v soutěžáckém světě, která se bude v letošním roce konat.
Foto: swrt.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?