Mikko Hirvonen si myslí, že na příští soutěži v Mexiku nebude schopen zopakovat své vítězství z Norska.
Finský rodák na minulém podniku deklasoval Sebastiena Loeba i Marcuse Gronholma a odvezl si zasloužené vítězství. Mikko si však mysli, že se má na šotolině ještě co učit, aby mohl podat výkon jako v Norsku na sněhu.
„ I po tom co jsem porazil Marcuse a Sebastiena v Norsku, si nejsem jistý tím co se stane v Mexiku,“ uvedl tovární pilot Fordu.
„ V současné době neočekávám, že jsem schopný se s nimi měřit na šotolině. Myslím, že to ještě několik rally potrvá než budu na nezpevněném povrchu rychlý jako oni.“
Hirvonen dodal, že jízda na šotolině vyžaduje zcela odlišný styl jízdy než je tomu na sněhu a byl spokojený s testováním Focusu na šotolině ve Španělsku, které proběhlo tento týden.
„Poslední dvě rally byly na sněhu, což vyžadovalo jiný jízdní styl, „ říká. „ bude mi chvilku trvat než se dostanu zpět do rytmu na šotolině, takže testování ve Španělsku se mi docela hodilo.“ Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?