Vzhledem k letošnímu uspořádání šampionátů ještě před uzávěrkou přihlášek uvádíme souhrn vozů, které mohou v Rally Vysočina 2007 startovat.
Jako účastníci Mio MČR-S mohou startovat všechny posádky, které nevlastní prioritu ASN a vlastní vozy současných tříd A, N a S což jsou vozy s prošlou homologací a vozy třídy A8. Tyto posádky budou bojovat o ceny a poháry v čele s putovním pohárem hejtmana Kraje Vysočina Miloše Vystrčila. Současně s tím budou jejich výsledky započítány do klasifikace Mio MČR-S.
Další soutěží v Rally Vysočina je volný podnik Zóny Střední Evropy resp. Pohár senátora V. Jonáše. Do tohoto poháru mohou být započítány všechny současné vozy startující v soutěži. Do výsledků budou tedy započítáni jezdci vlastnící prioritu ASN, zahraniční jezdci a všichni jezdci MČR-S. Absolutním vítězem Rally Vysočina bude vyhlášena posádka právě z této skupiny přihlášených a současně s tím budou na cílové rampě odměněni jezdci a spolujezdci, kteří dojedou na 1 - 6 místě absolutně.
Samostatnou kapitolou je pak K4 pohár České republiky v rally. Zde mohou startovat posádky podle propozic poháru. Vítězná posádka obdrží pohár starosty obce Okříšky Josefa Kuly. V této soutěži pak mohou startovat i posádky s historickými vozy a proto věříme, že Rally Vysočina využijí právě historici pro rozjetí a otestování vozů před svým vlastním šampionátem.
Na cílové rampě a následně na vyhlášení výsledků v Heralticích pak všechny posádky obdrží celkem téměř 200 pohárů a zajímavé věcné ceny od našich partnerů, již téměř standartně audiotechniku od fy Pioneer a dále od našeho hlavního partnera fy Schneider Bohemia.
Věříme, že na startu budeme moci přivítat zajímavé posádky v početném množství a následně se s těmi šťastnějšími setkat i na vyhlášení výsledků. Na již tradiční raut v Heralticích jsou samozřejmě zváni všichni účastníci soutěže. Tisková zpráva Rally Vysočina Ilustrační Foto: Luděk Jánoš
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?