Gigi Galli oficiálně oznámil dalšího sponzora pro jeho program v Mistrovství světa v rally. Je jím oblast Valtellina Livigno.
Spolupráci oznámili manažer týmu Aimont Racing Team Pierfrancesco Zanchi a člen rady oblasti Valtellina Livigno Maurizio Del Tenno při příležitosti International Tourist Exhibition v Miláně.
„Jsem velice šťastný, že se mě Valtellina rozhodla podporovat, ale zvlášť mě těší podpora mého rodného města Livigna. Mám velice silný vztah k mému městu, které mně vždy vyjadřovalo podporu během celé kariéry. Jsme velice potěšen, že budu na svém autě vozit znak regionu Valtellina Livigno,“ říká Galli.
Gigi Galli závodí s vozem Citroen Xsara WRC, který připravuje PH Sport France a chod týmu zajišťuje italský Aimont Racing Team, Program pro letošní sezónu obsahuje celkem osm soutěží. Dvě z nich již má Gigi Galli za sebou, a to Rally Sweden a Rally Norway.
Dalšími podniky, kterých se Gigi Galli zúčastní jsou Portugalská rally (30.3-1.4.), Rally Argentina (4.-6.5.), Rally Acropolis (1.-3.6.), Finská rally (3.-5.8.) a Rally Nový Zéland (31.8.-2.9.) Foto: Massimo Bettiol - Aimont Racing Team
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?