Podle italských médií se objeví další vozy Škoda Fabia WRC na tratích Mistrovství světa v rally.
Jedním z pilotů, který by se měl objevit za volantem českého speciálu by měl být italský pilot Felice Re. Podle neoficiálních informací se dohodl s českým týmem Czech Rally Team Kopecký na poskytnutí vozu Škoda Fabia WRC 05. První start by měl Felice Re absolvovat v italském asfaltovém šampionátu v Rally Valle d'Aosta-Saint Vincent. Součástí dohody by měla být také účast ve dvou závodech Mistrovství světa a to konkrétně v Korsické rally a v Rally Catalunya. Italova Škoda Fabia WRC 05 by se měla objevit v barvách, které známe z loňského působení vozů Škoda v MS, protože Felice Re by měl být podporován značkou Red Bull. Druhým jezdcem, který by se měl objevit s vozem Škoda Fabia WRC na světových soutěžích je rakouský pilot Andreas Aigner. Andreas Aigner pro letošní sezónu přestoupil do šampionátu PCWRC, ale na Rally Deutchland by údajně měl startovat s vozem Škoda Fabia WRC. I v tomto případě by se měla Fabia objevit v barvách značky Red Bull. Zda se bude jednat o vůz z dílen CRT Kopecký zdroje neuvádějí.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?