Ačkoli prohrál souboj o třetí příčku se svým bratrem Henningem, Petter byl se svým výsledkem na rally Norway spokojen. Norsko bylo zároveň posledním závodem pro Subaru Impreza WRC2006.
Subaru představí novou specifikaci Imprezy pod označením 2007 na nadcházejícím podniku v Mexiku a společně s Petterem Solbergem a jeho týmovým kolegou Chrisem Atkinsonem chtějí ukončit poněkud problémové období se starým vozem.
Zvláště pro Solberga byl dobrý výsledek z domácí soutěže důležitý. Do závěrečné etapy startoval na třetím místě poté co těžil z Loebových problémů v průběhu druhého dne. Ačkoli Solberg měl 10 vteřin náskok před bratrem, v první nedělní RZ zvolil špatné pneumatiky a Henning šel na „bednu“.
I přes to, že se mu rozplynula vidina pódia, Petter byl šťastný ze svého výsledku a řekl, že body, které se starým vozem získal, budou pro vývoj sezony rozhodující.
„Byla škoda, že mě Henning předjel, ale i za těchto okolností jsem s výsledkem spokojen,“ uvedl. „Nemohli jsme jet rychleji. Byli jsme realističtí ohledně výsledku, kterého můžeme na této rally dosáhnout a tomu jsme přizpůsobili naši strategii. Nejdůležitější pro nás bylo dokončit soutěž na bodech a neudělat žádné chyby. Byl to poslední závod s WRC2006 a body, které jsme zde získaly, jsou velmi důležité pro celou sezonu. Byl neuvěřitelný zážitek projíždět rychlostní zkoušky před tolika diváky a vidět podél cest mnoho norských vlajek.“
Šéf týmu Richard Taylor byl také šťastný ze získaných bodů a řekl, že se velice těší do Mexika na to jak vyjedou s novým vozem. Subaru doufá, že jim nová Impreza pomůže v návratu mezi absolutní špičku.
„Samozřejmě, že by jsme rádi viděli Pettera na podiu, ale náš cíl je získat slušný počet bodů,“ uvedl Taylor. „Bohužel volbou pneumatik s dlouhými hřeby jsme v neděli neumožnili Petterovi obstojně soupeřit s Henningem.“
„Celkově jsme s výkonem Imprezy 2006 na její poslední soutěži spokojeni a těšíme se na debut specifikace 2007 v Mexiku,“ dodal Taylor. Foto: Subaru
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?