RZ18 Eleverum 2 - 44.27 km - 12:14 hod: Marcus Gronholm vyhrál poslední rychlostní zkoušku Rally Norway, která zakončila třetí soutěž sezony 2007.
Přestože Mikko Hirvonen skončil v poslední erzetě se ztrátou 8,9s na čtvrté pozici, v celkovém pořadí udržel první pozici a podruhé v kariéře vyhrává soutěž Mistrovství světa. Druhý dojel do cíle Henning Solberg (Stobart Ford Focus RS WRC) a třetí Petter Solberg se Subaru Impreza WRC, jenž na svého bratra ještě půl sekundy nabral.
Pro tuto rally smolař Sebastien Loeb s Citroënem C4 WRC zajel čtvrtý čas a v celkovém hodnocení se umístil 14. pozici. I přes jeho velkou snahu se nakonec musel spokojit s tímto pro něj velmi nelichotivým výsledkem. Jari-Matti Latvala s druhým Fordem týmu Stobart zajel v poslední erzetě šestý čas a celkově se umístil na páté pozici.
Gigi Galli je nejlepším jezdcem neseverské národnosti, jeho šestá pozice je dobrým výsledkem. Za ním sedmý se umístil Daniel Carlsson s dalším Citroënem Xsarou WRC a osmý skončil Jan Kopecký se Škodou Fabia WRC, což je také velmi dobrý výsledek.
Podrobnější komentář z Rally Norway přineseme brzy... Výsledky Rally Norway Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?