RZ17 Hamar 2 - 1.14 km - 10:05 hod: Přestože v minulé erzetě (Ringsakeru) Seb Loeb ztratil a skončil až třináctý, na nejkratším testu Rally Norway v Hamaru 2 byl zase nejrychlejším jezdcem.
S nejtěsnějšími výsledky skončila tato krátká zkouška, která měřila 1,14 km, Seb Loeb zde skončil první a stačil mu na to čas 1:11.8. Za vítěze bychom mohli považovat i Pettera Solberga (Subaru Impreza WRC) a Xaviera Ponse (Mitsubishi Lancer WR05), kteří dokončili zkoušku s naprosto stejným časem. 19 posádek dělil rozdíl 5ti sekund!
Přestože Petter Solberg skončil také s nejrychlejším časem, na svého bratra stáhl ztrátou pouze o jednu sekundu. V celkovém pořadí je stále čtvrtý a na Henninga ztrácí aktuálně 16 sekund.
Stále tedy vede Mikko Hirvonen, za ním je se ztrátou 18,4s Marcus Gronholm, oba Ford Focus RS WRC, třetí je stále Henning Solberg se soukromým Ford Focusem RS WRC týmu Stobart. Takže jednoduše řečeno, Ford Forcus ovládl naprosto Norskou rally. Jan Kopecký skončil bohužel až na 28. místě. Mikkon Hirvonen je jen několik málo kilometrů od svého druhého vítězství v Mistrovství světa. Výsledky Rally Norway Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?