RZ15 Mountain 2 - 24.36 km - 08:08 hod: Třetí, nedělní etapa odstartovala 24,36km dlouhou erzetou, která nabídla opačný pohled na výsledkovou listinu, než tomu bylo včera.
První zkoušku vyhrál Sebastien Loeb, který na trať vyrazil jako první. Přesto dokázal zajet ďábelsky rychle a zkoušku vyhrát. V boji o třetí pozici mezi Petterem a Henningem Solbergem skončil ráno úspěšněji Henning se svým Fordem RS Focus WRC týmu Stobart. Tím se dostal před svého bratra Pettera, jedoucího na Subaru Impreza WRC týmu SWRT.
V neděli bylo důležité, kdo jaké použil pneumatiky s hroty. Zda s delšími a nebo kratšími. Někdo měl možnost použít delší jako třeba Matthew Wilson a naopak třeba Petter Solberg už takové možnosti neměl, proto použil kratší. Tím Petter ztratil minimální výhodu nad svým bratrem, který jel také na delších.
Třetí skončil ráno Mikko Hirvonen, který si udržel svoji vedoucí pozici. U Jana Kopeckého se opět projevily problémy s motorem a tak dojel do cíle zkoušky na 12. pozici. Výsledky Rally Norway Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?