Díky domácímu miláčkovi Petteru Solobergovi končí druhou etapu Rally Norway Subaru World Rally Team na skvělé třetí pozici.
Nor se spolujezdcem Philipem Millsem se drží své strategie vytyčené před startem rally, a to je držet krok s jezdci na předních pozicích. To se této posádce daří, a navíc i vyplatilo když Seb Loeb chyboval, dostal se mimo trať na více jak osm minut a to byla možnost právě pro Nora.
Chris Atkinson a Glenn Macneall odstartovali druhý den rally sice tuhým bojem na trati, ale z pohledu výsledků spíše více propadli a to z důvodu nedostatku zkušeností z jízdy na sněhu. Až v závěru etapy, tedy poslední RZ dosáhli času, kterým zakončili den desátí. Navíc také chybovali, když se dostali do hodin a narazili do závěje sněhu. Po těchto sněhových strastech se australské duo začalo soustředit na sbírání zkušeností ze zasněžených tratí Norské rally.
Petter Solberg: „Myslel jsem si, že by mohla přijít příležitost na zisk pozice, protože posádka před námi jela v tomto počasí dost rychle a to mohlo pro ně znamenat problémy. Naše strategie nás proto nechávala klidnými. I když od erzety v Mountain jsme měli nějaké problémy s trakcí. Bojoval jsem, zvlášť v posledních dvou zkouškách. Tlačil jsem dost, díky čemuž jsme na konci dne dosáhli pár dobrých časů. Mým plánem pro zítřek je udržet si třetí pozici. Henning je mi díky našim problémům v Mountain docela na blízku, ale doufám, že si jej udržíme zítra za zády. Bude důležité, kdo zvolí lepší pneumatiky s hroty.“
Chris Atkinson: „Dnešek byl pro nás docela špatným dnem. Nikdy jsem nejel v takovém sněhu a chumelenici. Od startu etapy jsme se snažili udržet pozici, ale pak přišla malá chyba, kdy jsme se dostali do závěje a to nás stálo čas. V tuto chvíli bylo jasné, že potřebujeme zajíždět rychlé časy. Bylo to velké zklamání, když jsme nabrali takovou ztrátu. Našim úkolem na neděli je dokončit všechny čtyři erzety a nasbírat co nejvíce zkušeností na sněhu a ledu.“ Foto: swrt.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?