Ve znamení další ztráty Sebastiena Loeba a upevnění pozic obou továrních posádek Fordu se nesl konec dnešní etapy Norské rally.
Po té co v RZ12 byl Loeb mimo trať, musel zastavit i na následující zkoušce a ztratil tak dalších devět minut. Jeho celková ztráta tak po dvou etapách činí bez pěti vteřin osmnáct minut a to Loeba prakticky vyřadilo z boje o bodované příčky.
Vedení v soutěži stále drží Mikko Hirvonen, který jede zřejmě svojí nejlepší soutěž v kariéře. Druhý Marcus Gronholm ztrácí na Hirvonena 19,3 vteřiny a zítra bude určitě útočit na vedoucího pozici. Třetí místo stále drží Peter Solberg se Subaru. Tomu ale dýchá na záda jeho starší bratr Henning, jedoucí s Fordem týmu Stobart. Zítra se tedy dá očekávat bratrský souboj mezi oběma jezdci.
Skvělou dnešní etapu má za sebou posádka Jan Kopecký – Filip Schovánek, jedoucí s vozem Škoda Fábia WRC. Česká posádka je zatím na celkové desáté pozici, na kterou se probojovala díky skvělým časům dosahovaným v dnešní etapě. Kopecký dokázal v pěti z dnešních šesti zkoušek zajet čas v nejlepší desítce. Vyvrcholením skvělého výkonu bylo páté místo, které posádka dosáhla na třinácté zkoušce.
Zítra rally pokračuje poslední etapou, ve které na jezdce čekají čtyři rychlostní zkoušky. Vítěz celé rally by měl být znám zítra po třinácté hodině.
Výsledky Rally Norway
Foto:Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?