V odpoledních hodinách se v Norsku potvrdila pravdivost českého přísloví o tom, že i mistr tesař se někdy utne. Tím kdo se dnes utnul nebyl nikdo jiný, než trojnásobný mistr světa v rally Sebastian Loeb.
Seb Loeb dnes svou snahu o dostižení Marcuse Gronholma na rychlostní zkoušce číslo dvanáct trochu přehnal a zřejmě se na několik minut ocitl mimo trať. Do cíle této zkoušky dojel se ztrátou více než osm minut na vítěze, kterým se stal Gronholm.
V čele soutěže je i nadále Mikko Hirvonen s Fordem, následován týmovým kolegou Gronholmem. Po problémech Loeba se na bronzovou příčku posunul domácí miláček Peter Solberg se Subaru Impreza WRC. Ten ovše ztrácí na oba jezdce Fordu více než tři a půl minuty.
Čech Jan Kopecký s vozem Škoda Fábia WRC dnes podává velice vyrovnané a dobré výkony, když v zatím odjetých čtyřech zkouškách dosáhl dvou šestých a jednoho sedmého nejrychlejšího času. Celkově se posádka Kopecký – Schovánek posunula na průběžné dvanácté místo.
Dnes čekají na posádky již jen dva měřené úseky, přičemž dnešní poslední test je pouze 1,15 kilometru dlouhá divácká speciálka Hamar 1.
Výsledky Rally Norway
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?