Jan Kopecký byl ve třetí rychlostní zkoušce Norské rally mimo trať a ztratil téměř tři a půl minuty. To znamenalo jeho propad do čtvrté desítky celkového pořadí. V čele soutěže je stále Mikko Hirvonen s Fordem.
Na čele průběžného pořadí Norské rally se bojuje o každou vteřinu. Po čtyřech odjetých rychlostních zkouškách stále vede Mikko Hirvonen. Ten se rovným dílem podělil se Sebastianem Loebem o vítězství v jednotlivých zkouškách, když oba vyhráli dva měřené úseky. Marcus Gronholm sice ještě vítězství v RZ nezaznamenal, ale přesto stále drží druhou pozici průběžného pořadí.
Na čtvrté příčce se po RZ4 objevil Gigi Galli poté, co dosáhl na této zkoušce druhého nejlepšího času za vítězným Loebem. Galli tak odsunul na pátou příčku domácího Henninga Solberga s Focusem WRC. Šestou příčku hájí Toni Gardemeister, který byl na třetí zkoušce mimo trať a lehce poškodil předek svého vozu.
Dva čeští jezdci, jedoucí s vozy skupiny N4, Milan Liška a Jan Štěpánek jsou zatím po dvou odjetých zkouškách na 54. a 62. místě. Průběžné výsledky Rally Norway 2007
Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?