Daniel Carlsson z OMV Kronos Citroen uvedl, že v nadcházejícím podniku mistrovství světa v automobilových soutěžích v Norsku, hodlá tvrdě udeřit na čelní příčky celkového pořadí.
Rally Norway (16.2. - 18.2) je třetí soutěží kalendáře WRC 2007 a současně Carlssonovým druhým závodem s vozem Citroen Xsara WRC. „Švédsko umocnilo můj zážitek ze závodu, zvláště, když bitva pokračuje už příští víkend další soutěží na sněhu,“ řekl Daniel ve Švédsku.
Mimo toho bývalý jezdec Peugeotu by mohl mít nepatrnou výhodu oproti většině špičkových jezdců. Umění jízdy na sněhu ukázal, když se při své premiéře v roce 2006 držel na druhém místě. Bohužel tři zkoušky před cílem skončil mimo trať.
„Samozřejmě, že Švédsko byla z mé strany velmi dobrá příprava. Byl jsem schopen si na Xsaru WRC zvyknout, stejně jako můj navigátor Denis Giraudet,“ řekl Daniel. „Těch 350 kilometrů rychlostních zkoušek znamená, že jsme perfektně připraveni. V Norsku pojedu tvrdě s cílem dosáhnout co nejlepšího výsledku. 27 vozů specifikace WRC ve startovním poli slibuje vyrovnaný závod.“
Carlssonův týmový kolega Manfred Stohl je také docela sebevědomý. Rakouský pilot věří, že v jeho prospěch může hrát fakt, že norská rally je v kalendáři novinkou. „Díky mým zkušenostem si rychle zvyknu na nové podmínky,“ uvedl Manfred. „Ale na druhé straně, většina Skandinávských jezdců zná tuto soutěž velice dobře, budou zde udávat tón. Výsledek podobný tomu ve Švédsku by pro mne byl velkým úspěchem,“ dodal. Foto: OMV Kronos WRT
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?