Loeb, který obvykle na shakedownech neoslňuje nijak rychlými časy v Norsku ukázal, že i on umí zajet nejlepší čas i když relativně o nic nejde.
Když už se zdálo, že o majiteli nejrychelejšího času na shakedownu v Norsku je rozhodnuto, postavil se na start testovací zkoušky úřadující Mistr světa Sebastien Loeb s Citroenem C4 WRC. Loeb nejprve při svém čtvrtém průjezdu testovací tratí vylepšil nejrychlejší čas, který do té doby držel Fin Latvala o necelé čtyři desetiny sekundy. Na tento Loebův atak dokázal ještě odpovědět Toni Gardemeister s Mitsubishi, který jako první dnes dokázal zajet čas pod dvě minuty a jednu vteřinu.
Mistr světa Loeb však ještě v tu chvíli neřekl svoje poslední slovo a ve svém pátém a posledním průjezdu dokázal zajet čas 2:00.7 minuty. A jelikož žádný z jezdců už se k tomuto času nedokázal přiblížit, stal se Sebastien Loeb vítězem dnešní testovací zkoušky před Rally Norway.
Odkaz na diskuzní fórum
Diskutujte o RALLY NORWAY 2007
Výsledky Rally Norway - Shakedown Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?