Dnes ráno v osm hodin byl v Norsku zahájen shakedown, poslední možný test vozů před závodem. Na trati se nejdříve objevili jezdci kteří startují v rámci bodování týmů WRC, později se k nim připojili i soukromníci na těchto vozech a na závěr také jezdci na vozech všech ostatních kategorií.
Nejrychlejšího času dosáhl překvapivě Jarri-Matti Latvala jedoucí s vozem Ford Focus WRC 06, který při svém čtvrtém průjezdu tratí, zaznamenal čas 2:02.0 minuty. O pouhé tři desetiny sekundy pomalejší čas zajel hlavní favorit soutěže Marcus Gronholm, který zde startuje se stejným vozem jako Latvala. Toni Gardemeister s vozem Mitsubishi Lancer 05 dosáhl při svém čtvrtém průjezdu stejného času jako Gronholm.
Časy z této testovací zkoušky se samozřejmě nezapočítávají do soutěže. Toho si je vědom i Sebastien Loeb, který jako vždy na shakedownu rozhodně nejel na plný plyn. Loeb si připsal až devátý nejlepší čas. Jediný Čech, který se zúčastní této rally s vozem specifikace WRC je Jan Kopecký. Ten dosáhl na shakedownu až 37 nejrychlejšího času.
Odkaz na diskuzní fórum
Diskutujte o RALLY NORWAY 2007
Naostro závodit se ovšem začne až zítra, kdy v 7:40 hodin startuje první ostrá rychlostní zkouška. Výsledky Rally Norway - Shakedown Foto: Stobart Motorsport
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?