V loňském roce šokoval Gigi Galli skandinávské rally fanoušky, když během Švédské rally bojoval s Danielem Carlssonem o třetí místo. Letos se již tomuto italskému jezdci ve Švédsku tolik nedařilo.
Galli, poté co vyhrál třetí rychlostní zkoušku, vyletěl v RZ5 mimo trať a ztratil téměř čtyři minuty. To způsobilo jeho velký propad výsledkovou listinou. Přesto se nevzdal a nakonec dojel na třináctém místě. I proto se Gigi Galli těší na Norskou rally.
„Mnoho toho o Rally Norway nevím, protože jsem zde nikdy předtím nebyl. Ale vím že trať této soutěže vede v horách,“ prohlásil Ital na adresu Norské rally.
Přesto by zimní podmínky neměly být pro Galliho ničím novým. Žije totiž v horách na severu Itálie, přesněji ve městečku Livigno v provincii Sordino, která leží na hranicích se Švýcarskem. Galli zde například vyrůstal se špičkovým lyžařem Giorgiem Roccou, který vyhrál několik medailí na Mistrovství světa v alpském lyžování.
Na to jak se Gigi Galli popere s velkou konkurencí, která na něho v Norsku čeká, si budeme muset počkat do neděle. Foto: RACE&MOTION
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?