Subaru World Rally Team se na startu Rally Norway naposledy ukáže s vozem Subaru Impreza WRC modelového označení ´06. Na další soutěži světového šampionátu, Mexické rally, tým už představí vůz modelové řady 2007.
Ještě předtím je ale pro celý tým prioritou, aby pokud možno oba jezdci, Peter Solberg i Chris Atkinson, dojeli do cíle Norské rally na pozicích, které zaručují body do hodnocení týmů. „Tak jako na rally Monte Carlo a Švédské rally, je naším hlavním cílem dostat oba vozy do cíle na bodovaných pozicích,“ řekl Richard Taylor, výkonný šéf týmu SWRT.
Taylor také nezapomněl pochválit Chrise Atkinsona za jeho dobré výkony na obou úvodních soutěžích letošního šampionátu. Atkinson dojel obě soutěže v první šestce celkového pořadí a zajistil tak týmu cenné body.
Pro někdejšího mistra světa Petera Solberga vytyčil tým jasný cíl. Solberg by podle Taylora měl dojet do cíle Norské rally mezi první pěticí jezdců, a jak dále Taylor uvedl, posádka Peter Solberg – Phil Mills by měla bojovat o umístění na stupních vítězů. Foto: Subaru
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?