RZ20 Super Special Stage Karlstad 2 - 1.89 km: Poslední super speciálka v Karlstadu doprovodila Marcuse Grönholma s Ford Focusem RS WRC k jeho 26. vítězství kariéry.
První letošní vítězství Grönholma s Fordem je také jeho další vítězství zde ve Švédsku. Na Švédské rally v minulosti triumfoval v letech 2000, 2002, 2003 a 2006.
Druhý skončil vítěz z Monte Carla Sebastien Loeb, který na vítěze ztratil 53,8 sekundy, přesto si udrží vedení v seriálu mistrovství světa s 18 body, oproti 16 body Marcuse Grönholma.
1,86 km dlouhá super speciálka viděla udávat tempo Marcuse Grönholma s časem 1:40.7, který zajel rychleji o 1,5 sekundy před Toni Gardemeistrem. Patrick Flodin zajel třetí čas a zároveň nejrychleji z jezdců značky Subaru. Daniel Carlsson s Citroënem Xsarou WRC zakončil rally čtvrtým místem v cíli speciálky.
Jan Kopecký zajel desátý čas a v celkovém hodnocení zůstal na desátém místě, nestačil tak stáhnout rozdíl za Ostbergem. Výsledky Uddeholm Swedis Rally - po RZ20 Celkové výsledky Uddeholm Swedish Rally 2007 Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?