RZ16 Backa 1 - 30.95 km: Třetí den Švédské rally dnes ráno odstartoval velmi nízkou teplotou, která dosáhla až na hodnotu – 20 stupňů Celsia.
Oba dva jezdci stáje Stobart s vozy Ford Focus RS WRC Jari-Matti Latvala a Matthew Wilson měli technické potíže na motoru, tekl jim z něj olej. Latvala přiznal, že měl problém přímo s tlakem oleje, díky nízkým teplotám jim zamrzla odvětrávací trubka a to podle něj vytvářelo vysoký tlak na hlavu válců. To bylo jak pro Latvalu, tak pro Wilsona pohromou, protože zůstali stát na trati.
Po zjištění těchto příčin, tým BP Ford provedl opatření, aby vedoucí jezdec rally Marcus Grönholm a jeho týmového kolegu Mikko Hirvonena nepostihly stejné defekty.
Přestože Grönholm skončil v erzetě druhý, přiznal, že měl také drobné potíže, které ale překonal a vše je už dobré.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Chris Atkinson byl vlastně nejrychlejším jezdcem erzety a s časem 16:31.6 se mu povedlo dostat na celkovou pátou pozici, dvě sekundy před Daniela Carlssona. Carlsson sám přiznal, že zvolili špatné pneumatiky, údajně moc úzké.
Sebastien Loeb skončil třetí nejrychlejší, před Mikko Hirvonenem a Toni Gardemeistrem, kterému byla v autě zima.
Vítěz 15. erzety „speciálky“ Mats Ostberg zvýšil svůj náskok na Jana Kopeckého z 0,7s na 9,4s. Výsledky Uddeholm Swedish Rally - po RZ16
Pos.
N.
Crew
Car
Time
Speed/Gap
1.
8
ATKINSON-MACNEALL
Subaru Impreza WRC
16'31"600
108.9 km/h
2.
3
GRONHOLM-RAUTIAINEN
Ford Focus WRC
16'32"900
+ 00'01"300"
3.
1
LOEB-ELENA
Citroen C4 WRC
16'35"000
+ 00'03"400"
4.
4
HIRVONEN-LEHTINEN
Ford Focus WRC
16'36"500
+ 00'04"900"
5.
18
GARDEMEISTER-HONKKANEN
Mitsubishi Lancer WRC
16'38"800
+ 00'07"200"
6.
6
CARLSSON-GIRAUDET
Citroen Xsara WRC
16'42"300
+ 00'10"700"
7.
10
H.SOLBERG-MENKERUD
Ford Focus WRC
16'44"600
+ 00'13"000"
8.
25
GALLI-BERNACCHINI
Citroen Xsara WRC
16'50"100
+ 00'18"500"
9.
21
OSTBERG-UNNERUD
Subaru Impreza WRC
16'58"100
+ 00'26"500"
10.
5
STOHL-MINOR
Citroen Xsara WRC
16'58"500
+ 00'26"900"
11.
23
FLODIN-ANDERSSON
Subaru Impreza WRC
17'02"800
+ 00'31"200"
12.
2
SORDO-MARTI
Citroen C4 WRC
17'05"500
+ 00'33"900"
13.
19
KOPECKY-SCHOVANEK
Skoda Fabia WRC
17'06"800
+ 00'35"200"
14.
11
PEREZ COMPANC-VOLTA
Ford Focus WRC
17'23"300
+ 00'51"700"
15.
22
JONSSON-JOHANSSON
Ford Focus WRC
17'25"800
+ 00'54"200"
Foto: Subaru
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?