Marcus Grönholm se spolujezdcem Timo Rautiainenem kontrolovali s bezpečným náskokem vedení švédské rally i po druhém dni. Jejich Ford Focus RS World Rally Car jel jistě, bez technických potíží, čímž posádka zvýšila své vedení z 11,1s na 38,4s.
Před posledním dnem druhé rally světového šampionátu posádka BP-Ford World Rally Teamu vyhrála pět z celkových sedmi zasněžených a nebo ledových rychlostních testů.
Ve druhém Focusu RS WRC se posádka Mikko Hirvonen a Jarmo Lehtinen také mohla těšit z úspěšného dne. Finové se do Karlstadu vrátí pro sotěž v poslední den rally s 27,3 sekundovým náskokem před čtvrtým v pořadí Norem Henningem Solbergem.
Sebastien Loeb s Citroënem C4 WRC si udržel druhou pozici a do zítřejšího dne vstoupí s nepříjemnou ztrátou. Ale Loeb je známý bojovník.
Toniho Gardemeistra potkaly technické potíže, když ve 14. erzetě musel řešit poruchu převodovky a zavěšení zadního kola, díky čemuž přijel pozdě na start a dostal penalizaci 5ti minut. V celkovém hodnocení rally se propadl na osou pozici a rally tak pro něj asi skončila.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
V posledních rychlostních testech si dobře vedla česká posádka Kopecký – Schovánek, jejich postřehy vám přiblížíme v jejich prohlášení.
Zítra na jezdce čekají 4 rychlostní testy a jedna super speciálka v Karlstadu. Takže se máme ještě na co těšit! Výsledky Uddeholm Swedish Rally - po 2. etapě Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?