Zdálo se, že Petter Solberg má své Subaru Impreza WRC pevně pod kontrolou v boji o pódiové umístění. Pak přišla ale nejdelší 10. erzeta.
Tato snaha honit se za pódiem se mu rozplynula právě v 10. erzetě, kdy ztratil na vedoucího jezdce 14 minut, poté co zastavil na trati po chybě. V celkovém pořadí se zařadil až na 34. pozici.
„Dnes ráno jsem bojoval s nedotáčivostí auta, musel jsme se dostat couváním zpět na trať, prostě jsem nemohl jet na limit. Udělal jsme chybu,“ komentuje Solberg.
„Auto se ovládá dobře,“ pokračuje. „Švédsko teď bude dobré místo pro testy pro další rally, která se pojede v Norsku. I když je to těžké říct, musíme dělat co můžeme a uvidíme jak to dopadne.“
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Protože Solberg už bude spíš jen testovat, tato ztráta se nedá dohnat, hlavní role padá nyní na jeho týmového kolegy, Chrise Atkinsona, který musí bojovat o jakýkoli počet bodů pro tým. Foto: Subaru
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?