RZ9 Lesjofors - 10.48 km: Jezdci odstartovali druhý den rally druhou etapou dnes ráno, kde povrch tratě byl pokryt čerstvou vrstvou sněhu.
Sebastien Loeb, vítěz z Monte Carla odstartoval den stíháním času Marcuse Grönholma, což se mu v první erzetě podařilo, když stáhl další 1,2s. Tím se dostal v celkovém hodnocení na rozdíl pod deset sekund. Loebův čas v cíli 9. erzety se zastavil na 5:45.2s.
Grönholm dojel v této erzetě druhý, ale přiznal, že jezdec Citroënu má nyní jeho obdiv: „On je šílený, chce vyhrát, ale já se nevzdávám.“
Petter Solberg skončil ráno třetí (+ 4,5s) a na Henninga získal dalších 5 sekund. Henning Solberg zajel pátý čas hned za Mikko Hirvonenem.
Chris Atkinson se přiznal, že měl potíže se dostat do rytmu této erzety. Jeho šestý čas mu ale stačil na to, aby si bezpečně udržel celkově osmou příčku před Manfredem Stohlem.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Česká posádka Kopecký – Schovánek odstartovala den 14. pozici.
Nyní nás čeká nejdelší etapa (10.) rally. Výsledky Uddeholm Swedish Rally - po 9. RZ Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?