RZ8 Hagfors Sprint 1 - 1.87 km: Marcus Gronholm v rychlostním sprintu odolal tlaku Sebastiena Loeba a vyhrál o 0,3s.
První etapa švédské rally byla zakončena sprintem, který se jel na krátké speciálce nazývané jako „Hagfors Sprint“. Šlo o krátkou trať dlouhou 1,87 km, časy byly vyrovnané a tak se moc neočekávalo, že by tato speciálka zamíchala výrazně celkovým pořadím.
Marcus Grönholm vyhrál se svým Focusem WRC tuto speciálku s časem přesně 2:00s, čímž získal na Loeba dalších 0,3s. Loeb má podezření na potíže s motorem snad kvůli nějaké malé elektronické poruše. Ztráta na Grönholma byla ale velmi malá. „Na prvního jsme dneska dozajista trochu ztratil, uvidíme zítra.“
Petter Solberg se Subaru Impreza zajel třetí čas, jen 1,5 sekundy za vítězným Grönhlomem, v celkovém pořadí to však nesehrálo moc velkou roli. Na druhého Loeba stále ztrácí přes 11 sekund.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Daniel Carlsson skončil čtvrtý nejrychlejší, zatímco Dani Sordo se stále snažil vrátit zpět do hry, do situace z dnešního rána a s jeho C4 WRC skončil pátý. Jeho naděje na výší pozice se rozplývá, ale naději na body stále má.
Zítra soutěž pokračuje druhým dnem, kdy se pojede dalších 7 rychlostních zkoušek.
Výsledky Uddeholm Swedish Rally - po 8. RZ Foro: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?